Kapasitesi

Merkezimiz 24 Mart 2005’de Özel Fizikon Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi adıyla özel dal merkezi olarak açıldı. Hasta kabulü ve fizik tedavi uygulamalarına bir iş merkezinin içinde tek katta başlandı. Daha sonra hasta kabulü ve tedavi hizmetleri beş kata yayılmakla birlikte, artan talep ve gelişen teknolojik uygulamaları için mevcut yerin yetersiz kalması üzerine 5 Aralık 2016’da Yeni İstanbul Yolu’nda yaklaşık 5.000 metre kare kapalı alana sahip yeni binasına taşındı. Yeni binamız bağımsız olup daha geniş ve ferah mekanlarda kapsamlı rehabilitasyonu hizmeti verme kapasitesine sahiptir.

Fizikon Tıp Merkezi yeni binasında Sağlık Bakanlığı standartlarına göre A tipi Tıp Merkezi olmuştur.

Yeni İstanbul Yolu’ndaki merkezime her türlü vasıta ile ulaşım kolaydır; tramvay (MTA durağı), otobüs, dolmuş. Park sorunu yoktur.

Kadrosu
Merkezimizde biri profesör olmak üzere 5 Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon (FTR) uzmanı, fizyoterapistler, fizik tedavi teknikerleri ve konuşma terapisti ile fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti verilmektedir. Bünyemizde acil, röntgen, hasta kabul ve diğer görevlilerle birlikte elliyi aşkın kişi çalışmaktadır.

Fizikon’da Tedavisi yapılan hastalıklar

Merkezimizde romatizmal hastalıklar, boyun ve kol ağrıları, omuz, dirsek, el, sırt, bel ve bacak ağrıları, kalça, diz ve ayak ağrılarının tanı ve tedavisi yapılmaktadır.

İnme, beyin ve omurilik yaralanmaları sonucu gelişen bozukluklar, MS, Parkinson, CP, çocuk felci, miyopati, hidrosefali, meningomiyelosel, felçler, lenfödem, kırık ve ameliyat sonu eklem kontraktürleri, eklem protezi, yüz felci, obezite, yürüme bozuklukları, konuşma bozuklukları ve diğer hastalıklar rehabilite edilmektedir.

Hizmetlerimiz:

• Muayene
  • Röntgen, MR, Kan ve idrar tahlilleri
  • Fizik tedavi ve rehabilitasyon
  • Robotik rehabilitasyon. Yürüme, kol ve el robotları.
  • Hastanın kendi kanından elde edilen PRP, CGF ve kök hücre tedavileri
  • Konuşma ve yutma tedavisi
  • Ozon tedavisi
  • Kupa ve hacamat
  • Mezoterapi ve dolgu uygulamaları
  • Servis

Donanım ve Robotik Rehabilitasyon
Merkezimiz yeni binasında son teknolojik gelişmelere uygun cihazlarla donatılmıştır. Kol ve elini kullanma sorunu olan hastalar için üst ekstremite robotu, yürüme problemi olan hastalar için yürüme robotu ile rehabilitasyon hizmetlerini bir üst aşamaya taşımıştır.

Fizik tedavi ve rehabilitasyon (FTR) uygulamaları
FTR uygulamaları uzman hekimlerin gözetiminde fizyoterapistler, fizik tedavi teknikerleri ve konuşma terapisti tarafından yapılmaktadır.

Özel VIP Odalar
Arzu eden hastalar tedavilerini bireysel olarak bütün fizik tedavi cihazlarının bulunduğu, banyo ve tuvaleti bulunan odalarda daha uzun zaman diliminde alabilirler.

Konuşma ve Yutma Tedavi Ünitesi
Ülkemizde ilk defa 2016 yılında lisan düzeyinde 29 Dil ve Konuşma Terapisti mezun oldu. Bunlardan biri olan Ekrem Çiçek merkezimizde uzmanlık alanına giren dil ve konuşma bozuklukları, kekemelik, yutma bozukluğu olan hastaların sorunlarına çözüm bulmaktadır.

Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Ünitesi
Sağlık Bakanlığı sertifika programına uygun olarak merkezimizde ozon, kupa ve hacamat tedavisini içeren tedavi ünitesi kurulmuş olup ilaç kullanmadan hastalıkların tedavisi yapılmaktadır.

Kapasitesi
Merkezimiz günlük 200 muayene, 320 fizik tedavi ve 80 rehabilitasyon hastası alma kapasitesine sahiptir.

Servis
Talep eden hastalarımıza kapıdan alıp kapıya bırakma şeklinde servis hizmeti verilmektedir.